Białko na mase mięśniową (4)

Białko na mase mięśniową

4.00 avg. rating (77% score) - 1 vote

Białko na mase mięśniową (4)Rynek odżywek dla sportowców posiada ogromną i bardzo zróżnicowaną ofertę suplementacji. Aby wybrać odpowiednią odżywkę, musisz przede wszystkim określić cel, jaki ci przyświeca.

Jeśli zależy ci na budowie masy mięśniowej, powinieneś zainteresować się gainerami, czyli suplementami diety zawierającymi mieszankę białka i węglowodanów. Ciekawym rozwiązaniem może być również zastosowanie HMB lub BCAA, co jednak nie da tak spektakularnych wzrostów, jak gainer. Alternatywą dla odżywek tego typu może być białko na mase mięśniową. Jeśli dostarczamy organizmowi wystarczającą ilość węglowodanów, natomiast mamy deficyt białka, będzie to idealne rozwiązanie.
Innym sprawdzonym suplementem jest kreatyna. Jeśli nigdy wcześniej nie stosowałeś tej odżywki, monohydrat kreatyny będzie odpowiednim rozwiązaniem. Wszelkie jabłczany i boostery zostaw na później, kiedy na twój organizm przestanie oddziaływać monohydrat.
Warto dodać, że nawet najlepszy i najdroższy zestaw suplementów treningowych nie przyniesie efektów bez diety. Odpowiednio kaloryczna i zbilansowana pod względem białek, węglowodanów i tłuszczy dieta jest podstawą sukcesu.

Zobacz także nasze inne wpisy tematyczne:

Author:

Related Post

Nasiona feminizowane

Żywność ekologiczna

Wyciskanie soków

top